Dlaczego blog?

1 comment

Blogować czas zacząć. I z tym noworocznym postanowieniem zasiadam do pierwszego postu. Na początek pytanie: po co?
Odpowiedź jest prosta acz złożona. Jestem 41 letnim facetem, który za miesiąc zostanie tatą. Niby nic nadzwyczajnego. Problem polega na tym, że przez 18 lat bycia w związku życie miało już pewien określony szablon. A tu niespodzianka. Poczęła się istota, która według medycznej wiedzy nie powinna była się pojawić. Nie uwierzycie, jakie było moje zdziwienie, kiedy się o tym dowiedziałem. Od tego czasu życie zmieniło się radykalnie. Zacząłem zwracać uwagę na rzeczy, które do tej pory kompletnie mnie nie interesowały. Jestem w tej dobrej sytuacji, że mam wspaniałą żonę, która wzięła na siebie moc spraw. Kosmetyki, pościele, ubranka itp. zeszły z mojej głowy. Tak czy inaczej trzeba było zainteresować się wieloma, do tej pory zbytecznymi, sprawami.

Na stronach tego blogu będę się starał dzielić moimi spostrzeżeniami i wiedzą (jeśli takowa się pojawi) na temat przygotowań na nadejście dziecka oraz opisywał (w miarę możliwości) co dzieje się dalej, na co zwracać uwagę, czego unikać i o czy nie zapominać. Blog ten adresuję przede wszystkim do panów i zapraszam ich do dzielenia się na jego stronach swoją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszam i zachęcam do czynnego udziały także kobiety – mamy, które mają, jak wiemy, szaloną wiedzę, którą mogą nam, facetom zdradzić. A więc do dzieła.

1 komentarz:

  1. Ja młodsza siksaa aczkolwiek doświadczona 11ma miesiącami trafiłam tu przypadkowo i zamierzam zostać na dłużej:) zapraszam również do nas

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...